vrijdag 30 april 2010

Zucht, steun, nog twee dagen!

Uiteraard wilde ik het zelf, laat ik daar mee beginnen! Een week van 20+ uur trainen. Maar nu het vrijdag is en ik nog twee dagen moet, moet ik wel bekennen dat ik best moe ben. Inmiddels heb ik er twaalf trainingen opzitten, 15 uur, 340km en een beetje krachttraining. Hoe doen Chris en Eva dat toch week in week uit!?! Tuurlijk, ik werk er ook nog een beetje bij, maar deze week wel drie ochtenden vrij genomen en vandaag, op koninginnendag heeft iedereen vrij, behalve wat Albert Heijn medewerkers, want ja, je zult eens een dag dicht zijn!

Vandaag was het alleen fietsen. 2 uur 30 met 8 x 3min. in zone 3. Gelukkig was het niet droog toen we begonnen (Dirk, Erik, Marc, Ahrend en Ik), maar het laatste uurtje kwam het zonnetje voorzichtig door. De wind wilde alleen niet uit, dus terug was het nog even flink doorbikkelen!

Kijk hier voor het rondje: http://www.instamapper.com/trk?key=9919613003624446198

Wat nu dan nog? Morgen nog 1 uur zwemmen en 1 uur lopen, 3 uur fietsen en zondag nog 1 uur fietsen en 2 uur lopen. Nog even doorbijten dus en dan zijn we er. Gaat vast goed komen. Dan volgende week even wat rustig aan en volgend weekend de eerste kwart triatlon: Breukelen!

Barry

1 opmerking:

  1. Hahaaaa... you go girl!!! Nog ff volhouden 2 daagjes en dan zit het erop. De volgende weken gaan dan lekker meevallen.

    BeantwoordenVerwijderen