zaterdag 17 april 2010

Rennen, rennen, rennen

Vandaag is het: rennen, rennen, rennen. Om half acht het bed uit en snel even een broodje maken voor de familie want ik moet nog alle boodschappen doen voor het weekend EN voor het verjaardagsfeestje van Luca. Ja, mijn zoon is afgelopen maandag 4 jaar geworden!

Dus snel met de kids naar de supermarkt en na het gebruikelijke: 'hier blijven', 'niet rennen', 'blijf van elkaar af' gedoe met een volle kar weer naar de auto. Snel naar huis om daarna even echt te rennen. Een uurtje in zone 1. Het gaat behoorlijk makkelijk, het weer werkt dan ook erg mee, 12 graden, een zonnetje, wauw, heerlijk zo rond de Gaasperplas!

Daarna snel douchen en de tuin in rennen om die ook aan kant te maken. Martine heeft het huis al grootendeels af en Noa helpt met de stoelen. Luca tilt stenen en vraagt: 'wat kan ik nu doen?'.

Om 12 uur rennen Noa en Martine snel naar het zwembad want Noa heeft zwemles. Ik moet ook weer rennen want Luca en Ik gaan de worst e.d. halen bij mijn vader in Amsterdam..... rennen, rennen, rennen. Hoe laat begon dat feestje ook al weer?

Ik hoop dat ik genoeg heb gerent, want volgende week is de Geinloop. Na de tijdrit van vorige week, de volgende test en nog spannender, want lopen, dat was toch het grootste probleem met de rug?

Barry

Geen opmerkingen:

Een reactie posten