vrijdag 23 april 2010

The road is yours

Zo voelde het vanmorgen wel. Zeker als je naar deze foto kijkt:



Om half zeven stapte ik op de fiets voor een rustig duurritje van een uur. Even de benen los na een goede looptraining op donderdagavond. Als je dan zo langs de dijk richting Almere Haven fietst, het zonnetje komt op en de weg is leeg, dan geeft dat wel het gevoel dat de wereld aan je voeten ligt!

Ik kan zeggen dat het fietsen steeds beter gaat. Sinds mijn rug weer ok is maak ik langzaam progressie. Ook het lopen gaat weer de goede kant op. Ik kan weer lekker doorlopen in zone 1 en ook de tempo's verteer ik prima.

Morgen is de tweede serieuze test voor mijn rug, de Geinloop. Aangezien mijn rugproblemen zich met name uitte tijdens het lopen ben ik toch wel een beetje zenuwachtig. Zal mijn rug het houden? Mijn verstand zegt van wel, de trainingen lopen goed, ook op hogere snelheid en volgens de Osteopaat is alles in orde. Waarom dan toch onzeker?

We zullen het zien morgen.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten