zondag 2 mei 2010

Trainingsweek 17 ten einde!

Zoals in het voorgaande bericht al aangegeven was het een zware trainingsweek. Gelukkig en jammer dat hij er op zit. Gelukkig want ik ben kapot en jammer want het was ook wel erg lekker! In totaal heb ik 23 uur en 6 minuten mogen trainen;

• 13 uur fietsen
• 1 uur krachttraining
• 3 uur zwemmen
• 6 uur lopen

In totaal heb ik 492,8km afgelegd en 12.775 kcal verbrand. Dat ziet er ongeveer zo uit:




Volgende week weer een normaal weekje, gevolgd door de eerste kwart triatlon in Breukelen en op 12 mei vertrekken we met z'n drieëntwintigen naar de Alpe d' Huez. Net als vorig jaar willen een aantal collega's, maar dit jaar ook klanten en leveranciers de Alpe beklimmen. Volgens mij word het erg gezellig. Wesley gaat weer mee met de VV (Volvo Volgauto) en krijgt dit jaar zelfs hulp van Hein (een leverancier).



Nog even trainen mannen, dan mogen jullie los! Ik ben iig in vorm ;-)

Barry

1 opmerking: