woensdag 4 juli 2012

Aftellen.......

Het is alweer een tijdje gelden sinds mijn laatste bericht. Beetje te druk met trainen (en het normale leven natuurlijk)! Het is nu woensdagavond en ik heb mijn spullen gepakt. Morgenochtend om 08:00 vertrek ik. Eerst naar Hilversum om de fanclub (Eva, Esther, Wouter, Fred en kleine B!) op te halen en daarna door naar Duitsland. Nog 4 dagen en dan mag ik eindelijk los!

In de tussentijd heb ik een laatste test gedaan in Nieuwkoop. Dat ging erg goed, zoals de meeste van jullie wel zullen weten. 13e overal en 2e bij de H40! Dat gaf weer goede moed voor Roth.



Daarnaast werden de trainingen wel steeds harder. zgn. 'no pussy rides' in de polder van 3 uur+ met daarna een lange loop in hogere zone. Ik kan zeggen dat je daar met de extreme wind van de laatste tijd wel vermoeid van raakt. Maar je word er (hopelijk) ook sterk van!

Inmiddels is dat voorbij. De tapering is vorige week begonnen en ik moet zeggen; ik heb wel goesting!

Voor degene die mij (en anderen) willen volgen, dit is de website van Roth. Hier bevindt zich een Cockpit waar je alles kan volgen. Ook is er een link naar Apps voor de iPhone en Android.

Voor nu de laatste dingen regelen.

Tot snel!

Barry

2 opmerkingen: